Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím – Bc. Tomáš Kytka
Bc. Tomáš Kytka
Bakalářská práce
Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím
The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivností prodeje a marketingu konkrétní společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prodeje a marketingu společnosti Kaufland, navrhnout případná zlepšení a ověřit stanovenou hypotézu. Teoretická část se zabývá efektivností a jejími základními analýzami, dále je zaměřená na marketing jeho definici, historii a využití internetu v této oblasti. Poté …víceAbstract:
This thesis deals with sales and marketing effectiveness of a particular company. The main objective of this thesis was to analyze sales and marketing company Kaufland, suggest possible improvements and to verify the stated hypothesis. The theoretical part deals with efficiency and its fundamental analysis, it is also focused on marketing its definition, history and use of the Internet in this area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qhy2c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane