Rebranding of a corporate division after an acquisition – Klára Urbanová
Klára Urbanová
Bachelor's thesis
Rebranding of a corporate division after an acquisition
Rebranding korporátní divize po akvizici
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat vytvoření nové image značky a vývoj vhodné komunikace značky pro novou rebrandovanou divizi. V této práci budou použity kvalitativní smíšené metody sestávající z (i) obsahové analýzy marketingové komunikace a (ii) tematické analýzy hloubkového rozhovoru. Výsledky výzkumu umožní lépe porozumět (i) tvorbě a transformaci klíčových prvků značky, (ii) komunikaci rebrandingu …viacAbstract:
This thesis aims to analyse the creation of a new brand image and the development of appropriate brand communication for a new rebranded division. In this thesis, qualitative mixed methods will be used consisting of (i) a content analysis of marketing communications and (ii) a thematic analysis of an in-depth interview. The research findings will provide a better understanding of (i) the creation and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedúci: Rafael San José Iglesias
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Nadnárodní korporace - pozitivní a negativní dopady jejich činnosti (komparace)
Nikola KLÍMOVÁ -
Analýza funkcí a limitů lokálního HR v rámci mezinárodní korporátní společnosti
Vladimír Polák