Význam a úloha on - line marketingu v systému řízení podniku – Zlata Kopecká
Zlata Kopecká
Bakalářská práce
Význam a úloha on - line marketingu v systému řízení podniku
The significance and role of on - line marketing management system in the Company
Anotace:
Tématem bakalářské práce je Význam a úloha on-line marketingu v systému řízení podniku. První část práce tvoří teoretická východiska marketingu a on-line marketingu. Popisuje historii, výhody a nástroje marketingu na internetu, konkrétně SEO aktivity, plošnou a PPC reklamu, sociální média a e-mailing. Praktická část je zaměřena na firmu Favi on-line s. r. o. Nejprve je představena a charakterizována …víceAbstract:
The topic of bachelor's thesis is The significance and role of on-line marketing management system in the Company. The first part of the thesis is the theoretical basis of marketing and on-line marketing. It describes the history, advantages and tools of internet marketing, specifically SEO activities, desktop and PPC advertising, social media and emailing. The practical part is focused on FAVI on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
Využití Google Analytics v on-line marketingu
Kateřina Čapková -
On-line marketing pro zprostředkování služeb
Dominik Placr -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing so zameraním na kampane prostredníctvom Google
Katarína Bokaová -
On-line marketing a jeho nasazení ve vybrané firmě
Radim Skalický
Název
Vložil
Vloženo
Práva