Etické problémy vlivu marketingové komunikace na dětskou populaci ve věku od 6 do 15 let – Bc. Aneta Balšánková
Bc. Aneta Balšánková
Diplomová práce
Etické problémy vlivu marketingové komunikace na dětskou populaci ve věku od 6 do 15 let
Ethical Problems of Influence of Marketing Communication on Children Population in Age from 6 to 15 Years
Anotace:
Diplomová práce se zabývá etickými problémy vlivu marketingové komunikace na dětskou populaci ve věku od 6 do 15 let. Zpočátku se práce věnuje etice a její roli v marketingové komunikaci vybraných českých firem. Dále je pozornost zaměřena na postavení dětí v marketingovém prostředí včetně příkladů z praxe. Následující kapitoly popisují běžné i kontroverzní komunikační nástroje marketingu ve vztahu …víceAbstract:
This thesis deals with ethical problems of marketing communication influence on child population aged 6 to 15 years old. Initially, the work deals with ethics and its role in the marketing communication of selected Czech companies. Attention is also focused on the position of children in the marketing environment, including practical examples. The following chapters describe common and controversial …víceKlíčová slova
Etické problémy dětská populace marketingová komunikace mediální gramotnost mediální výchova neetické jednání podniková etika průřezové téma Rámcový vzdělávací program reklama. Advertising business ethics cross-curricular subject ethical problems Framework education program child population marketing communication media education media literacy unethical conduct.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x7267/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova