Bc. Iveta Ďorďová

Bakalářská práce

Vliv propagace na efektivní rozvoj zvoleného podniku

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací dm drogerie markt s. r. o, rozebírá její jednotlivé nástroje a následně jejich vliv na obrat podniku. Ze začátku této práce je vysvětlena teoretická část pro orientaci v problematice. V aplikační části se popisuje reklama, podpora prodeje, vztahy s veřejností a přímý marketing vybrané společnosti. Osobní prodej podnik neposkytuje. Matice BCG napomohla k analýze …více
Abstract:
This thesis deals with the promotion dm drogerie markt s. r. o., discusses the various tools and consequently their influence on the turnover of the company. At the beginning of this work is explained by the theoretical part of the orientation in the field. In the application section describes advertising, sales promotion, public relations and direct marketing companies selected. Private enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Hana Mušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích