Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě – Bc. Romana Bendová
Bc. Romana Bendová
Bachelor's thesis
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá „Marketingovými procesy ve stavebnictví aplikovanými ve vybrané stavební firmě“. Jedná se o analyzování komunikačního mixu ve společnosti Megas s. r. o. Cílem této práce je rozbor jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a současně stanovení nové a efektivnější marketingové strategie. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoreticko-metodologickou a část aplikační …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to "marketing processes in engineering applied to a chosen engineering company". It deals with the analysis of promotional mix in Megas s.r.o. company. The aim of this thesis is to analyse the individual tools of promotional mix and to set a new and more efficient marketing strategy at the same time. The bachelor thesis is divided into two parts – theoretical-methodological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/w5eum/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Chalupský
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENDOVÁ, Romana. \textit{Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/techp9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Civil Engineering / Building Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova