Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě – Bc. Romana Bendová
Bc. Romana Bendová
Bakalářská práce
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá „Marketingovými procesy ve stavebnictví aplikovanými ve vybrané stavební firmě“. Jedná se o analyzování komunikačního mixu ve společnosti Megas s. r. o. Cílem této práce je rozbor jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a současně stanovení nové a efektivnější marketingové strategie. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoreticko-metodologickou a část aplikační …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to "marketing processes in engineering applied to a chosen engineering company". It deals with the analysis of promotional mix in Megas s.r.o. company. The aim of this thesis is to analyse the individual tools of promotional mix and to set a new and more efficient marketing strategy at the same time. The bachelor thesis is divided into two parts – theoretical-methodological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/w5eum/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Chalupský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Stavitelství / Stavební management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova