Bc. Žaneta Potecká
Bakalářská práce
Podpora prodeje
Sales promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a její významnou složkou marketingového mixu - podporou prodeje. V teoretické části práce je zdůrazněn rostoucí význam podpory prodeje, její cíle a cílové skupiny, kategorizace zákaznických podpor, obchodní podpora, její účinnost a efektivita. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu metod podpory prodeje v mezinárodní společnosti …víceAbstract:
The Bachelor work is dealing with problems of marketing communication and significant part of marketing mix – sales promotion. The theoretical part is accenting growing importance of sales promotions, their goals and target groups, categorization of customer's promotions, business support, their effectivity and efficiency. The practical part of the Bachelor work is focused on analysis of sales promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hmsf5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová