Kultura života a kultura smrti v konzumní společnosti – Mgr. Jana MARYŠKOVÁ
Mgr. Jana MARYŠKOVÁ
Diplomová práce
Kultura života a kultura smrti v konzumní společnosti
Culture of life and culture of death in a consumer society
Anotace:
Práce se zabývá otázkou kultury života a kultury smrti v dnešní společnosti, označované jako společnost konzumní. Je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou po vymezení pojmu kultura z teologického hlediska pojednány tři rozdílné pohledy na problematiku kultury života a kultury smrti tak, jak je vidíme u papeže Jana Pavla II., teologa Hanse Künga a v teologii osvobození …víceAbstract:
Work deals with the question of the culture of life and culture of death in today´s society, known as a consumer society. Is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part of the definition of culture from a theological point of view discussed in three different views on the issue of the culture of life and culture of death, as we see in Pope John Paul II., Theologian Hans Küng …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2010
Zveřejnit od: 9. 3. 2010
Identifikátor:
15853
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Opatrný, Dr. theol.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARYŠKOVÁ, Jana. Kultura života a kultura smrti v konzumní společnosti. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teologie / Teologie služby
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na konzumní společnost
Daniel Sýkora -
Konzumní společnost a konzumní kultura
Hana Blahová -
Konzumní společnost jako hlavní faktor hospodářské expanze USA v 50. letech 20. století
Richard Suk -
Konzumní společnost - trh s oblečením
Tereza Kobrzková -
Konzumerismus a konzumní společnost na kosmetickém trhu
Trang Phuong Nguyen -
Umění a konzumní společnost
Petra Kuchařová -
Konzumní společnost a ideologie konzumu na finančních trzích
Tomáš Kundrát -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva