Veronika Žáčková

Diplomová práce

Využití YouTube jako nástroje marketingové komunikace podniku

The use of YouTube as a marketing communications tool of business
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití potenciálu YouTube jako nástroje pro komunikaci podniku nebo konkrétního brandu. Práce se zaměřuje nadeskripci portálu YouTube a jeho funkcí, jak v rámci organického obsahu, tak reklamního. Informace autorka zjišťovala pro Českou republiku. V praktické části bylaprovedena analýza YouTube kanálu vybraného brandu s následným navržením komunikačních …více
Abstract:
The main objective of this diploma thesis is to focus on using the YouTube´s potential as communication tool for a company or brand. The thesis focuses on YouTube portal description and its functions; considering both in terms of organic and advertising content. Author of this thesis gathered information valid for the Czech Republic. An analysis of YouTube channel of chosen brand with suggestion of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76470