Možnosti řešení nasazení podnikového IS standardní formou a SaaS na příkladu MSP – František Kořínek
František Kořínek
Master's thesis
Možnosti řešení nasazení podnikového IS standardní formou a SaaS na příkladu MSP
Possible solutions of implementation of company IS in a common way and SaaS, on the example of SMEs
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi řešení podnikové informatiky v MSP (malých a středních podnicích). Tato cílová skupina je dále specifikována a je brán zřetel především na nejpočetněji zastoupené subjekty v MSP - mikropodniky. Hlavním cílem práce je pak prozkoumání praktického využití moderních směrů v oblasti informačních systémů jako je Cloud computing či SaaS v přímém porovnání s konvenčními …moreAbstract:
This thesis deals with the possibilities of enterprise informatics solutions in the SME (small and medium enterprises). This target group is further specified and is taken into account especially the most strongly represented subjects in SMEs - micro-enterprises. The main goal of this work is exploring the practical use of modern trends in information systems such as cloud computing or SaaS in direct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28452
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2011
- Supervisor: Josef Basl
- Reader: Jana Fortinová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria