Marketingové řízení společnosti ZVVZ, a. s. Milevsko – Bc. David Smrčina
Bc. David Smrčina
Bachelor's thesis
Marketingové řízení společnosti ZVVZ, a. s. Milevsko
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo na základě teoretických poznatků a jejich praktické aplikace přiblížit proces marketingového řízení v akciové společnosti ZVVZ a.s., která je významnou strojírenskou společností v České republice. Smyslem práce je zmapování kroků marketingového řízení a přiblížení marketingových aktivit této společnosti. Úvodní kapitola vymezuje základní teoretické definice a pojmy …moreAbstract:
The aim of the present bachelor thesis was to outline the marketing management of ZVVZ a.s., a joint-stock engineering company which plays an important role in the Czech Republic. The thesis is concerned with mapping the individual steps of marketing management and presents the marketing activities of this company. The introductory chapter defines basic theoretical definitions and concepts of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/kbe3n/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Herout
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMRČINA, David. \textit{Marketingové řízení společnosti ZVVZ, a. s. Milevsko}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/tfob0u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová efektivnost produktového portfolia podniku (pomocí analýzy matic GE resp. BCG).
Šárka Najmanová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Hana Prokopová -
Marketing kulturních akcí ve městě Bílina
Blanka VLÁSKOVÁ -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti oční optiky
Hana Viktorová -
Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola Muselíková -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová