Adam Kobelár

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi

Marketingová strategie značky Sedita a její vnímání spotřebiteli
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii značky Sedita a její vnímání spotřebiteli na českém trhu. První část práce se věnuje základní definici pojmu marketing, který je dále detailněji rozpracován v termínech jako marketingový mix, komunikační mix a SWOT analýza. Praktická část analyzuje marketingovou strategii značky a porovnává ji s konkurencí. Součástí …more
Abstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Sedita brand and its perception by consumers in the Czech market. The first part of the thesis focuses on the fundamental definition of the marketing concept, which is further elaborated on in terms such as the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The practical section analyzes the brand …more
Abstract:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je zhodnotiť súčasnú marketingovú stra-tégiu značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi na českom trhu. Prvá časť práce sa venuje základnej definícii pojmu marketing, ktorý je ďalej konkrétnejšie rozobraný v pojmoch ako marketingový mix, komunikačný mix a SWOT analýza. Praktická časť analyzuje marketingovú stratégiu značky a porovnáva ju s konkurenciou. Súčas …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2024
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91637