Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi – Adam Kobelár
Adam Kobelár
Bakalářská práce
Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi
Marketingová strategie značky Sedita a její vnímání spotřebiteli
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou marketingovou strategii značky Sedita a její vnímání spotřebiteli na českém trhu. První část práce se věnuje základní definici pojmu marketing, který je dále detailněji rozpracován v termínech jako marketingový mix, komunikační mix a SWOT analýza. Praktická část analyzuje marketingovou strategii značky a porovnává ji s konkurencí. Součástí …víceAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to evaluate the current marketing strategy of the Sedita brand and its perception by consumers in the Czech market. The first part of the thesis focuses on the fundamental definition of the marketing concept, which is further elaborated on in terms such as the marketing mix, communication mix, and SWOT analysis. The practical section analyzes the brand …víceAbstract:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je zhodnotiť súčasnú marketingovú stra-tégiu značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi na českom trhu. Prvá časť práce sa venuje základnej definícii pojmu marketing, ktorý je ďalej konkrétnejšie rozobraný v pojmoch ako marketingový mix, komunikačný mix a SWOT analýza. Praktická časť analyzuje marketingovú stratégiu značky a porovnáva ju s konkurenciou. Súčas …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková