Jana Mikesková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vinařství a její rizika

Marketing Communication of Winemaking and its Risks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vinařství Víno Hruška. První část bakalářské práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na důležité poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingového mixu, komunikačního mixu, segmentace trhu a řízení rizik v oblasti marketingové komunikace. Druhá část bakalářské práce je praktická část, kde je hlavním cílem analyzovat konkurenci …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the winery Víno Hruška. The first part of the thesis contains the theoretical part, which focuses on important knowledge of marketing communication, marketing mix, communication mix, market segmentation and risk management in the field of marketing communication. The second part of the thesis is a practical part, where the main goal is to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mikesková, Jana. Marketingová komunikace vinařství a její rizika. Uherské Hradiště, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe