Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi – Bc. Vojtěch Šimíček
Bc. Vojtěch Šimíček
Bakalářská práce
Sběr a využití osobních a dalších dat zákazníků v marketingové praxi
The Collection and Use of Personal and Other Data of the Customers in the Marketing Practice
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší problematiku sběru a využití zákaznických dat, přičemž teoretická část si klade za cíl zmapovat aktuálně nejvýznamnější zdroje ke zvolenému tématu. Pro zpracování praktické části byl vybrán nově vznikající e-shop Darino.cz zabývající se prodejem příslušenství pro telefony značky Apple. Cílem byla příprava dotazníkového šetření, provedení vlastního šetření a analýza výsledků …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the collection and use of customer data, while the theoretical part aims to map the currently most important sources for the chosen topic. For the processing of the practical part was chosen by the newly emerging e-shop Darino.cz engaged in the sale of accessories for phones brand Apple. The aim was the preparation of questionnaire investigation, perform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kmmwb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a z něj vyplývající doporučení pro marketingovou politiku hotelu
Štefan Novotný -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Výzkum spokojenosti provizních prodejců s CK Čedok a.s.
Jana Taušová -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum
Markéta Střížová