„Die korrekte Aussprache öffnet die Tür zur Verständigung." Einstellungen von tschechischen DaF-Grundschullehrenden zur Rolle der Aussprache – Bc. Jan Kaláb
Bc. Jan Kaláb
Diplomová práce
„Die korrekte Aussprache öffnet die Tür zur Verständigung." Einstellungen von tschechischen DaF-Grundschullehrenden zur Rolle der Aussprache
"Correct pronunciation opens the door to understanding." Beliefs of Czech GFL primary school teachers towards the role of pronunciation
Abstract:
This master's thesis analyses teacher’s beliefs towards the topic of pronunciation in German as a foreign language (GFL) lesson at Czech primary schools. It analyses the role of pronunciation in the learning process and its significance for language teaching. By recording and evaluating the teacher’s beliefs, the aim is to gain insights into how pronunciation is perceived in GFL lessons and to what …víceAbstract:
Diplomová práce zkoumá postoje vyučujících k tématu výslovnosti v hodinách němčiny jako cizího jazyka na základních školách v České republice. Analyzuje její roli a význam ve vyučovacím procesu. Záznamem a vyhodnocením postojů vyučujících si klade za cíl získat poznatky o tom, jak je výslovnost v hodinách německého jazyka vnímána a do jaké míry je začleněna do vyučovací praxe. Zvláštní důraz je v rámci …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjed7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: M.A. Johanna Dalsant
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALÁB, Jan. \textit{„Die korrekte Aussprache öffnet die Tür zur Verständigung.'' Einstellungen von tschechischen DaF-Grundschullehrenden zur Rolle der Aussprache}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgn929/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství německého jazyka pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Motivace a rozvoj mluvení a psaní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka
Růžena Heřmánková -
Předložky ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Jana ŠKUBALOVÁ -
Hudba a písně ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka - jedna z možností aktivizace žáků
Jana Hrbáčková -
Nácvik výslovnosti v kontextu výuky němčiny jako dalšího cizího jazyka po angličtině
Alena NECHVÁTALOVÁ -
Možnosti využití filmu ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Barbora Kameníková -
Jazykové biografie žáků s odlišným mateřským jazykem a jejich odraz ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Kateřina DOLEŽALOVÁ -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková