Ing. Viktor Jež

Bakalářská práce

Využití prostředků podpory prodeje v organizaci

Use of Promotion Means in a Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje z hlediska začlenění tohoto nástroje marketingové komunikace jako součásti integrované marketingové komunikace. Rozebírá souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace a na příkladu společnosti HairCare professionals s.r.o. ukazuje praktické zavádění integrované marketingové komunikace v reálném prostředí včetně analýzy výsledků a realizace …více
Abstract:
This thesis deals with the sales promotion in terms of integration of the marketing communication tools as a part of integrated marketing communications. It analyzes the connections between different marketing communication tools and on the example of HairCare professionals s.r.o. shows the practical implementation of integrated marketing communications in a real environment including the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní