Ing. Viktor Jež

Bachelor's thesis

Využití prostředků podpory prodeje v organizaci

Use of Promotion Means in a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje z hlediska začlenění tohoto nástroje marketingové komunikace jako součásti integrované marketingové komunikace. Rozebírá souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace a na příkladu společnosti HairCare professionals s.r.o. ukazuje praktické zavádění integrované marketingové komunikace v reálném prostředí včetně analýzy výsledků a realizace …more
Abstract:
This thesis deals with the sales promotion in terms of integration of the marketing communication tools as a part of integrated marketing communications. It analyzes the connections between different marketing communication tools and on the example of HairCare professionals s.r.o. shows the practical implementation of integrated marketing communications in a real environment including the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní