Využití prostředků podpory prodeje v organizaci – Ing. Viktor Jež
Ing. Viktor Jež
Bachelor's thesis
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Use of Promotion Means in a Company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje z hlediska začlenění tohoto nástroje marketingové komunikace jako součásti integrované marketingové komunikace. Rozebírá souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace a na příkladu společnosti HairCare professionals s.r.o. ukazuje praktické zavádění integrované marketingové komunikace v reálném prostředí včetně analýzy výsledků a realizace …moreAbstract:
This thesis deals with the sales promotion in terms of integration of the marketing communication tools as a part of integrated marketing communications. It analyzes the connections between different marketing communication tools and on the example of HairCare professionals s.r.o. shows the practical implementation of integrated marketing communications in a real environment including the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xe6bu/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček