Využití prostředků podpory prodeje v organizaci – Ing. Viktor Jež
Ing. Viktor Jež
Bakalářská práce
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Use of Promotion Means in a Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje z hlediska začlenění tohoto nástroje marketingové komunikace jako součásti integrované marketingové komunikace. Rozebírá souvislosti mezi jednotlivými nástroji marketingové komunikace a na příkladu společnosti HairCare professionals s.r.o. ukazuje praktické zavádění integrované marketingové komunikace v reálném prostředí včetně analýzy výsledků a realizace …víceAbstract:
This thesis deals with the sales promotion in terms of integration of the marketing communication tools as a part of integrated marketing communications. It analyzes the connections between different marketing communication tools and on the example of HairCare professionals s.r.o. shows the practical implementation of integrated marketing communications in a real environment including the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xe6bu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček