Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko. – Bc. Anežka Humpolíková
Bc. Anežka Humpolíková
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.
Marketing strategy proposition for Krivoklatsko region.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat nabídku produktů a služeb cestovního ruchu v lokalitě Křivoklátsko a navrhnout vhodnou marketingovou strategii. V teoretické části vysvětluji jednotlivé pojmy související s marketingem, strategiemi marketingu a cestovním ruchem. Analytická část je zaměřena na analýzu jednotlivých obcí. Analýzu provádím terénním průzkumem. Na základě výsledků zvolených analýz jsem …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis is to analyze the offer of tourism products and services in the Křivoklátsko locality and to propose a suitable marketing strategy. In the theoretical part I explain individual concepts related to marketing, marketing strategies and tourism. The practical part is focused on the analysis of individual municipalities. I perform the analysis by field research. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/knxvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Fišer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUMPOLÍKOVÁ, Anežka. \textit{Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgy3f5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie Turistického regionu Jizerské hory
Luboš Petržilka -
Návrh marketingové strategie regionu Dolní Poohří
Adéla ARONOVÁ -
Marketingová strategie turistického regionu Střední Čechy
Polina Konstantinova -
Marketingová strategie mikroregionu Rožnovsko
Miriama Stuchlíková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie Olomouc region Card
Šárka BUREŠOVÁ