Richard Pres

Bakalářská práce

Efektivita privátních značek ve vybrané firmě

Efficiency of Private Labels Sales in Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat efektivitu prodejnosti privátních značek ve Spotřebním družstvu Jednota Uherský Ostroh. Zjistit prodejnost těchto značek za období od roku 2007 do roku 2011. Prodej těchto značek porovnat v prodeji s ostatními výrobky nabízenými prodejnami vybraného spotřebního družstva. Úvod bakalářské práce se zabývá teoretickým vývojem značek, dále pak vznikem a rozvojem privátních …více
Abstract:
Objective of this bachelor thesis is to analyze the efficiency of private labels sales in company called Spotřební družstvo Jednota Uherský Ostroh. To find out sales of these labels and brands in the time period from 2007 to 2011. To compare these brands sales with sales of other products offered by shops of the selected consumer cooperative. Introduction of the bachelor thesis deals with the theoretical …více
 

Klíčová slova

prodej COOP privátní značka
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30582