Efektivita privátních značek ve vybrané firmě – Richard Pres
Richard Pres
Bakalářská práce
Efektivita privátních značek ve vybrané firmě
Efficiency of Private Labels Sales in Selected Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat efektivitu prodejnosti privátních značek ve Spotřebním družstvu Jednota Uherský Ostroh. Zjistit prodejnost těchto značek za období od roku 2007 do roku 2011. Prodej těchto značek porovnat v prodeji s ostatními výrobky nabízenými prodejnami vybraného spotřebního družstva. Úvod bakalářské práce se zabývá teoretickým vývojem značek, dále pak vznikem a rozvojem privátních …víceAbstract:
Objective of this bachelor thesis is to analyze the efficiency of private labels sales in company called Spotřební družstvo Jednota Uherský Ostroh. To find out sales of these labels and brands in the time period from 2007 to 2011. To compare these brands sales with sales of other products offered by shops of the selected consumer cooperative. Introduction of the bachelor thesis deals with the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová -
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
Barbora Hegyiová -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Privátní značka a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
Jan Kubačka -
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
Anna Volfová