Zkoumání vlivu mediální agendy na veřejnost, způsoby nastolování vlastní tematické agendy v domácím zpravodajství některých českých tištěných periodik – Bc. Jakub MALÝ
Bc. Jakub MALÝ
Diplomová práce
Zkoumání vlivu mediální agendy na veřejnost, způsoby nastolování vlastní tematické agendy v domácím zpravodajství některých českých tištěných periodik
Polostandardizované rozhovory s důležitými pracovníky redakcí vybraných českých printových médií (Mladá fronta DNES, Lidové noviny, Hospodářské noviny)
Research of the influence on media agenda on public, ways of establishing own thematic agenda in home newscast of some Czech printed serials
Anotace:
V této práci zkoumáme vliv mediální agendy na agendu veřejnou za pomoci polostandardizovaných rozhovorů s pracovníky redakcí vybraných českých printových médií, kteří mají rozhodující pozici ve výběru témat, jimž se jejich noviny věnují. Naším cílem je zjistit, zda si tištěná média stanovují kritéria pro zařazování článků do aktuálního vydání. Slova zástupců jednotlivých periodik následně porovnáváme …víceAbstract:
In this thesis we research the influence of media agenda on the public agenda through semi-standardized interviews with editorial staff of chosen Czech printed media, who has the crucial position in selection of topics, which are contained in their newspapers. Our goal is to determine if printed media specify criteria for inclusion of articles to the actual edition. We compare words of representatives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Zveřejnit od: 15. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Macháček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÝ, Jakub. \textit{Zkoumání vlivu mediální agendy na veřejnost, způsoby nastolování vlastní tematické agendy v domácím zpravodajství některých českých tištěných periodik}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/th7os4/.
Jak správně citovat práci
MALÝ, Jakub. Zkoumání vlivu mediální agendy na veřejnost, způsoby nastolování vlastní tematické agendy v domácím zpravodajství některých českých tištěných periodik. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Agenda setting: zkoumání vlivu médií na českou veřejnost
Lenka Jančarová -
Zkoumání vlivu mediální agendy, reflexe zpravodajství z pohledu studentů Mediálních studií
Jakub Malý -
Soubor fejetonů určených pro Literární noviny
Filip Živný -
Reflexe Marie Antoinetty v britských novinách před a po její popravě
Adéla NAIMANOVÁ -
Mediální reflexe výsledků parlamentních voleb v r. 1925 optikou Lidových novin
Štěpán Ryčl -
Mediální reflexe českého národa po atentátu na Reinharda Heydricha v Lidových novinách a časopisu Vlajka
Monika Veselá -
Genderová reflexe přístupu k porodu ve Zdravotnických novinách
Lucie Fabiánová -
Mediální reflexe smrti Karla Kramáře v Lidových novinách a Národních listech
Daniel Zeman
Název
Vložil
Vloženo
Práva