Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin – Hana Smýkalová
Hana Smýkalová
Bachelor's thesis
Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin
Preferences and consumer behavior when purchasing food for vegetarians
Anotácia:
Práce "Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin" pojednává o tom, jak zájem o zdravý životní styl ovlivňuje preference a spotřebitelské chování člověka. Cílem práce je porovnat tyto preference a spotřebitelské chování u vegetariánů a tradičních konzumentů. Teoretická část je zpracována na základě dat získaných z odborné literatury a praktická část vychází z dat nashromážděných …viacAbstract:
Bachelor thesis "Preferences and consumer behavior when purchasing food for vegetarians" discusses how interest in a healthy lifestyle influences consumer preferences and behavior. The aim is to compare these preferences and consumer behavior for vegetarians and traditional consumers. The theoretical part is prepared on the basis of data obtained from the literature and practical part is based on data …viacKľúčové slová
zdravý životní styl preference spotřebitel potraviny vegetarián obchod nabídka kvalita
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMÝKALOVÁ, Hana. \textit{Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/thbk44/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Zdravý životní styl jako nový trend marketingu
Tereza Křížková -
Zdravý životní styl v rodinách s dětmi předškolního věku
Adéla Palatová -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Kristýna Vondrovská -
Chronické neinfekční choroby a zdravý životní styl
Jakub Reischl -
Dospívající a zdravý životní styl
Terezie Korduliaková -
Lingvistická analýza lexika z tematické oblasti „(ne)zdravý životní styl a životospráva“ v současné ruštině
Monika Stará -
Zdravý životní styl jako marketingový trend
Omarova Omarova -
Působení sociálních sítí na zdravý životní styl žáků 2. stupně vybrané ZŠ
Kateřina Uhrinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva