Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy – Martin DONÁT
Martin DONÁT
Diplomová práce
Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy
Pros and cons the implementation of the framework educational program for elementary education into school educational program.
Anotace:
Práce se zabývá popisem reformy školství v Československu později v České republice a monitorováním stavu spokojenosti pedagogů se současnou strategií vzdělávání na prvním stupni základních škol. Konkrétní zaměření práce jsou klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu do školních vzdělávacích programů základních škol. Výzkum byl prováděn na třech základních školách, které byly zvoleny …víceAbstract:
The thesis describes school reforms in Czechoslovakia and later in the Czech Republic as well monitors a status of satisfaction of educators with the current educational strategy in elementary schools. The specific aim of the thesis are the pros and cons of implementation of the Framework Educational Programme for Basic Education into the school educational programmes. The research was conducted at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DONÁT, Martin. \textit{Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/thbmei/.
Jak správně citovat práci
DONÁT, Martin. Klady a zápory implementace Rámcového vzdělávacího programu základního vzdělávání do školního vzdělávacího programu České republiky na prvním stupni základní školy. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč -
Doprovodné programy pro krátkodobé výstavy Památníku písemnictví na Moravě zaměřené na děti předškolního věku a školní skupiny
Jana Poláková -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Vzdělávací programy pro chemii
Klára Baková -
Vzdělávací programy z pohledu výsledků praktických aplikací
Michaela Gagová -
Školní vzdělávací programy v praktických školách
Jiří Fryč
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
23. 4. 2016