Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt – Tomáš Venkrbec
Tomáš Venkrbec
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu budoucí společnosti zabývající se distribucí ochranných pomůcek po celém území České republiky. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. V teoreticko-metodologické části je zmíněn potřebný teoretický základ pro provedení následného marketingového výzkumu, na jejímž základě bude tvořena druhá část. Druhá část tvoří část …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the design of a marketing mix of a future company dealing with the distribution of protective equipment throughout the Czech Republic. The work is divided into theoretical-methodological and practical part. The theoretical and methodological part mentions the necessary theoretical basis for conducting subsequent marketing research, on the basis of which the second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/c3aj9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislav Zrůst
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VENKRBEC, Tomáš. \textit{Návrh marketingového mixu pro vybraný podnikatelský subjekt}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/thht9o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík