SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ – Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Eva HULÁKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ
Specifics of education of a pupil with Down syndrome in primary school
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žákyně s Downovým syndromem v běžné základní škole. Popisuje její zdravotní stav, aktuální způsob edukace a rodinné zá-zemí. V ročníku, ve kterém byla žákyně sledována, probí-hala větší část druhého pololetí distanční výuka, která je v práci také zmíněna. Praktická část obsahuje popis místa šetření, rozhovory s matkou žákyně a asistentkou pedago-ga, aktuální …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the education of a pupil with Down syndrome in a regular elementary school. It describes her health condition, current way of education and family background. In the year in which the pupil was observed, the greater part of the second semester of distance teaching took place, which is also mentioned in the work. The practical part contains a description of the place …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HULÁKOVÁ, Eva. SPECIFIKA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKYNĚ S DOWNOVÝM SYNDROMEM V BĚŽNÉ ZŠ. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Special Education - intervention
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
Anna STROUHALOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights