Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů – Bc. Petra Mikulcová
Bc. Petra Mikulcová
Diplomová práce
Sociální marketing – obsah a specifika – rozbor konkrétních případů
Social marketing - content and specifics - analysis of particular examples
Anotace:
Diplomová práce je analytickou studií zabývající se problematikou sociálního marketingu V České republice a ve světě. Vychází z diskuse teoretických základů a souvislosti pojmu sociální marketing a objasňuje jeho obsah a funkce. Na rozboru příkladů použití sociálního marketingu práce ukazuje na jeho komplexnost a tematickou rozsáhlost a jeho propojení s různými společenskými oblastmi. Zabývá se návazností …víceAbstract:
The thesis is the analytical study dealing with social marketing in the Czech Republic and in the world. It is based on the discussion of theoretical foundations and continuity of social marketing concept and explains its content and function. On the analysis of the examples of the use of social marketing, this thesis indicates its complexity and thematic vastness and its connection with the different …víceKlíčová slova
Dobro downstream etika firma chování investor kampaň komerční marketing midstream myšlení nekomerční neziskový organizace problém social sociální soukromý společenský společnost stát subjekt upstream veřejnost veřejný záměr zdraví zdravotnictví zisk ziskový good ethic company behavior campaign commercial thinking noncommercial nonprofit organization private society state subject public intention health health care profit profit making
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dq2ha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Transformace příspěvkové organizace na obchodní společnost
Petr Hrančík -
Mzdové účetnictví (jeho organizace a vedení v obchodní společnosti)
Gabriela Šimanová -
Commercial fishing and its impacts on seabirds within Berlengas Islands Special Protected Area (Portugal)
Karolina Mikslová -
Převod hospodaření příspěvkové organizace na obchodní společnost v konkrétních podmínkách města Trutnov
Petra Mikovcová -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Marketing v neziskových organizacích
Jaroslav Staněk -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Marketing v neziskovém sektoru
Martin Šopf