Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky – Lucie Horká
Lucie Horká
Bachelor's thesis
Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky
Online Marketing of Oxalis Company with the Focuse on Website
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti …moreAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website. The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics. The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORKÁ, Lucie. \textit{Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/tjb1jp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Horká, Lucie. Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková