Lucie Horká

Bachelor's thesis

Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky

Online Marketing of Oxalis Company with the Focuse on Website
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjištění současného stavu webových stránek společnosti Oxalis, s.r.o. a vytvoření návrhu na jejich zdokonalení. Teoretická část vychází z literárních pramenů mapujících oblasti internetového marketingu, internetové marketingové komunikace, situačních analýz PEST a SWOT, marketingového výzkumu, včetně základů statistiky. Praktická část obsahuje představení společnosti …more
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is to determine the status of the current Oxalis company website and to come up with suggestions for improving the website. The theoretical part is devoted too online marketing, online marketing communications, PEST analysis, SWOT analysis and marketing research with basics of statistics. The practical part introduces the Oxalis company and describes its website and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horká, Lucie. Online marketing firmy Oxalis, s.r.o. se zaměřením na webové stránky. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics