Strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku – Bc. Daniel ZELENKA
Bc. Daniel ZELENKA
Diplomová práce
Strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku
Strategy planinig and management of electrical engineering company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je vyjasnit pojmy strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku, důležitost mít zavedenou správnou firemní strategii a analyzovat vnější a vnitřní okolí podniku. V další části diplomové práce jsou uvedeny některé metody používané pro strategické plánování a řízení podniku, přičemž je kladen důraz na analýzu konkurentů. V praktické části je zpracována případová …víceAbstract:
Subject of the master thesis is to clarify the concepts of strategic planning and management of electrotechnical company, the importance of having established correct corporate strategy and analyze external and internal environment of the company. The next part of the thesis describes some of the methods used for the strategic planning and management, with emphasis placed on analyzing competitors. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Doc. Ing. Jiří Tupa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELENKA, Daniel. Strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Komerční elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová