Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19 – Sofiya Zaynutdinova
Sofiya Zaynutdinova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Marketing communication of a companyin a crisis with emphasis on Covid 19
Anotace:
Představená bakalářská práce se zaměřuje na téma marketingové komunikace podniku v rámci krizové situace, a to s důrazem na důsledky pandemie způsobené COVID-19. Hlavním cílem práce je na příkladu virtuálního mobilního operátora Kaktus, který je provozován společností T-Mobile, zhodnotit, jak se změnila marketingová komunikace firmy během pandemie. Jako dílčí cíl si práce stanoví navržení doporučení …víceAbstract:
The presented bachelor thesis focuses on the topic of marketing communication of the company in a crisis with emphasis on the consequences of the pandemic caused by COVID-19. The main goal of this work is to evaluate the marketing communication of the company during the pandemic on the example of the virtual mobile operator Kaktus, which is operated by T-Mobile. As a partial goal, the work aims to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/aqtyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAYNUTDINOVA, Sofiya. \textit{Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tks1b7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová