Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Vít Soukup
Bc. Vít Soukup
Diplomová práce
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Building a global brand using marketing communication tools
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání ekonomického a návazného vlivu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, v rámci vypracovaného návrhu na strategii vstupu dovážkové služby na zahraniční trhy. V první, teoretické části, je přiblížena historie marketingové komunikace v rámci kontextu globálního marketingu. Výstupy z první teoretické části, jsou následně použity pro aplikaci a návrh ekonomicky …víceAbstract:
This diploma thesis examines the economic and follow-up impact of individual marketing communication tools in the context of a proposal for a delivery service entry strategy in foreign markets. In the first, theoretical part, the context and history of marketing communication within the context of global marketing is presented. The findings from the first theoretical part, are then used to apply and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tco1y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Event marketingová komunikace v globální společnosti z pohledu lokálního trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingová komunikace v globálním světě
Martin Bezemek -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Šárka Býmová -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová