Bc. Vít Soukup

Diplomová práce

Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace

Building a global brand using marketing communication tools
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání ekonomického a návazného vlivu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, v rámci vypracovaného návrhu na strategii vstupu dovážkové služby na zahraniční trhy. V první, teoretické části, je přiblížena historie marketingové komunikace v rámci kontextu globálního marketingu. Výstupy z první teoretické části, jsou následně použity pro aplikaci a návrh ekonomicky …více
Abstract:
This diploma thesis examines the economic and follow-up impact of individual marketing communication tools in the context of a proposal for a delivery service entry strategy in foreign markets. In the first, theoretical part, the context and history of marketing communication within the context of global marketing is presented. The findings from the first theoretical part, are then used to apply and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní