Bc. Vít Soukup

Master's thesis

Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace

Building a global brand using marketing communication tools
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání ekonomického a návazného vlivu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, v rámci vypracovaného návrhu na strategii vstupu dovážkové služby na zahraniční trhy. V první, teoretické části, je přiblížena historie marketingové komunikace v rámci kontextu globálního marketingu. Výstupy z první teoretické části, jsou následně použity pro aplikaci a návrh ekonomicky …more
Abstract:
This diploma thesis examines the economic and follow-up impact of individual marketing communication tools in the context of a proposal for a delivery service entry strategy in foreign markets. In the first, theoretical part, the context and history of marketing communication within the context of global marketing is presented. The findings from the first theoretical part, are then used to apply and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní