Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku – Bc. Jiří Valeš
Bc. Jiří Valeš
Diplomová práce
Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku
The Project Draft of Marketing Strategy for a Multifunctional Workout Tool
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je návrh projektu marketingové strategie pro inovativní multifunkční cvičební pomůcku. Teoretická část je rešerší odborné literatury z oblasti marketingu a přináší tak důležité poznatky, které jsou obsaženy v této práci. V praktické části je teorie využita k analýze tržního prostředí, ve kterém se vyskytujeme. V poslední části je prezentován návrh marketingové strategie …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to draft the project of the marketing strategy for an innovative multifunctional workout tool. The content of the theoretical part is a literature review in the field of marketing, and therefore provides a valuable source of information contemplated in this thesis. In the practical part, the theoretical knowledge is applied in order to analyze the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valeš, Jiří. Návrh marketingového plánu pro multifunkční cvičební pomůcku. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová