Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013 – Ing. Robert Böhm, MBA
Ing. Robert Böhm, MBA
Bachelor's thesis
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
The event marketing application for releasing KIA Cee’d GT on the Czech market in 2013
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho aplikací v praxi. Cílem práce je zhodnotit event marketing společnosti KIA Motors Czech při uvedení automobilu Cee´d GT na český trh v roce 2013. V teoretické části se práce zabývá integrovanou marketingovou komunikací, jednotlivými nástroji marketingové komunikace, event marketingem a vytvořením event marketingové kampaně. Praktická část pak analyzuje …viacAbstract:
Thesis is focused on event marketing and application of event marketing in practice. The goal is to evaluate event in which KIA Motors Czech introduced its new model Cee´d GT on the Czech market in 2013. In theoretical part thesis is focused on integrated marketing communication, each tool of marketing communication, event marketing and creating of event marketing campaign. Practical part analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o916l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček