Ing. Tomáš Pikl
Bachelor's thesis
Úloha marketingu v životě firmě
The role of marketing in corporate life
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat vysvětlením významu marketingových aktivit, které jsou bezesporu prostředkem k zajištění úspěchu firmy. Je zřejmé, že je velice důležité sestavit správný a vyvážený marketingový mix, který reaguje na přání, potřeby a očekávání zákazníků. Dále je nutné znát dokonale trh a pečlivě sledovat a vyhodnocovat počínání konkurence. Nezbytnou aktivitou je sestavení kvalitního …viacAbstract:
Bachelor thesis will deal with explaining the importance of marketing activities, which are undoubtedly the means to ensure the success of the company. Obviously, it is very important to build proper and balanced marketing mix that responds to the wishes, needs and expectations of customers. It is necessary to know the market thoroughly and carefully monitor and evaluate competitors' activities. An …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ekn3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix vybraného vinařství
Magdaléna Čoupková -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal