Návrh komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení – Bc. Šárka Seifertová
Bc. Šárka Seifertová
Master's thesis
Návrh komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení
Proposal of communication mix for the new restaurant facility
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro nové restaurační zařízení. Cílem předkládané práce je návrh komunikační kampaně k uvedení nové restaurace La Mamma Cucina na trh. Na základě vypracované situační analýzy, marketingové analýzy konkurenčního prostředí a doposud využívaných komunikačních aktivit celé společnosti La Place, pod kterou La Mamma Cucina spadá, jsou navrženy změny k efektivnější …moreAbstract:
This thesis deal with a proposal of communication mix for the new restaurant facility. The aim of this thesis is a design of communication campaign to launch the new restaurant La Mamma Cucina on market. Based on situational analysis, marketing analysis of the competitive environment and used communication activities across the company in La Place, under which La Mamma Cucina falls, the changes are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tsmyp/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček