Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS – Magda Maruniaková
Magda Maruniaková
Diplomová práce
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Marketing communication of the travel agency KOVOTOUR PLUS
Anotace:
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …víceAbstract:
This thesis provides a complex look on the issue of marketing and marketing communication in the tourism sector. The main objectives of the thesis are to apply the findings from the theoretical part to analyse the marketing communication of the travel agency Kovotour Plus and to evaluate its efficiency on the basis of my own questionnaire investigation. The thesis is divided into theoretical and practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ladislav Dragula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová