Magda Maruniaková

Diplomová práce

Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS

Marketing communication of the travel agency KOVOTOUR PLUS
Anotace:
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou …více
Abstract:
This thesis provides a complex look on the issue of marketing and marketing communication in the tourism sector. The main objectives of the thesis are to apply the findings from the theoretical part to analyse the marketing communication of the travel agency Kovotour Plus and to evaluate its efficiency on the basis of my own questionnaire investigation. The thesis is divided into theoretical and practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2009
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Ladislav Dragula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/9283