Role celebrit jako doporučovatelů v IMK – Ing. Libor Sojka
Ing. Libor Sojka
Bakalářská práce
Role celebrit jako doporučovatelů v IMK
Role of celebrities as a referrer in IMK
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrované marketingové komunikace, konkrétně významu celebrit pro doporučování značek a produktů. Bakalářská práce vymezuje pojem celebrit, věnuje se otázkám výběru vhodné celebrity a formuluje doporučení pro firmy, které volí tento směr v marketingové komunikaci. Na ilustrativním příkladu vybraného sportovce, jako celebrity, prezentuje způsoby doporučování …víceAbstract:
The thesis is focused on the issues of integrated marketing communications, namely the importance of celebrities for recommending brands and products. Bachelor thesis defines the concept of celebrity, dealing with questions of selecting suitable celebrity and formulates recommendations for companies that choose this direction in marketing communications. The illustrative example of the selected athletes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ov9gs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček