Ing. Libor Sojka

Bakalářská práce

Role celebrit jako doporučovatelů v IMK

Role of celebrities as a referrer in IMK
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrované marketingové komunikace, konkrétně významu celebrit pro doporučování značek a produktů. Bakalářská práce vymezuje pojem celebrit, věnuje se otázkám výběru vhodné celebrity a formuluje doporučení pro firmy, které volí tento směr v marketingové komunikaci. Na ilustrativním příkladu vybraného sportovce, jako celebrity, prezentuje způsoby doporučování …více
Abstract:
The thesis is focused on the issues of integrated marketing communications, namely the importance of celebrities for recommending brands and products. Bachelor thesis defines the concept of celebrity, dealing with questions of selecting suitable celebrity and formulates recommendations for companies that choose this direction in marketing communications. The illustrative example of the selected athletes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní