Ing. Libor Sojka

Bachelor's thesis

Role celebrit jako doporučovatelů v IMK

Role of celebrities as a referrer in IMK
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrované marketingové komunikace, konkrétně významu celebrit pro doporučování značek a produktů. Bakalářská práce vymezuje pojem celebrit, věnuje se otázkám výběru vhodné celebrity a formuluje doporučení pro firmy, které volí tento směr v marketingové komunikaci. Na ilustrativním příkladu vybraného sportovce, jako celebrity, prezentuje způsoby doporučování …more
Abstract:
The thesis is focused on the issues of integrated marketing communications, namely the importance of celebrities for recommending brands and products. Bachelor thesis defines the concept of celebrity, dealing with questions of selecting suitable celebrity and formulates recommendations for companies that choose this direction in marketing communications. The illustrative example of the selected athletes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní