Ing. Libor Sojka
Bachelor's thesis
Role celebrit jako doporučovatelů v IMK
Role of celebrities as a referrer in IMK
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku integrované marketingové komunikace, konkrétně významu celebrit pro doporučování značek a produktů. Bakalářská práce vymezuje pojem celebrit, věnuje se otázkám výběru vhodné celebrity a formuluje doporučení pro firmy, které volí tento směr v marketingové komunikaci. Na ilustrativním příkladu vybraného sportovce, jako celebrity, prezentuje způsoby doporučování …moreAbstract:
The thesis is focused on the issues of integrated marketing communications, namely the importance of celebrities for recommending brands and products. Bachelor thesis defines the concept of celebrity, dealing with questions of selecting suitable celebrity and formulates recommendations for companies that choose this direction in marketing communications. The illustrative example of the selected athletes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ov9gs/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček