Bc. Marie Damborská

Master's thesis

Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele

The Influence of Music in Advertising on the Purchasing Decisions of Consumers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem hudby v televizní reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. Cílem práce je podrobit analýze právě význam spojení hudby a reklamy, a to konkrétně z pohledu vlivu hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele. V teoretické části je nahlíženo na téma z hlediska psychologie především z pohledu motivační struktury spotřebitele a jeho emocí. Dále se diplomová práce zabývá …viac
Abstract:
This thesis deals with the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. The aim of this work is to analyze an importace of conection between music and advertising, from the perspective of the influence of music in advertising on the purchasing decisions of consumers. In the theoretical part of this work there is seen on this issue from the perspective of psychology especially …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication