Zuzana Ličková

Master's thesis

Jednotný vizuální styl a nastavení komunikační strategie firmy Styx na sociálních sítích

Company's unified visual style and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media
Abstract:
Cílem diplomové práce je vylepšit používaný firemní design a stanovit vhodný způsob propagace společnosti Styx na sociálních sítích. Tohoto cíle je dosaženo analýzou společnosti Styx a její aktuální vizuální komunikace se zaměřením na sociální sítě. Teoretická část práce se zabývá firemním designem a charakteristikou sociálních sítí pro účely firemní propagace. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu …more
Abstract:
The aim of this thesis is to improve the company's design and to determine a suitable method of self-promotion of the Styx company via social media. The aim is fulfilled by analyzing the company itself and its current visual communication focusing on the social media. The theoretical part concentrates on the company's design and on characterizing social media for the purpose of company promotion. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2018
  • Supervisor: Stanislav Horný
  • Reader: Zbyněk Černý

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73950

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management

Theses on a related topic

All theses