Bc. Kateřina Cmuntová
Master's thesis
Mediální reklamní kampaň produktu
Media advertising campaign of a specific product
Abstract:
Diplomová práce rozebírá jednotlivé kroky k přípravě mediální reklamní kampaně produktu, kterou je tradiční hračka pro děti Igráček. Dále představuje možnosti propagace produktu jako projektové řešení. Je rozdělena do tří kapitol. Rozpracování marketingového komunikačního mixu konkrétního produktu Igráček je provedeno na základě sumarizace dostupných teoretických informací, týkajících se využití a …moreAbstract:
The diploma thesis analyzes particular steps in order to prepare media advertising campaign of the product, which is a traditional toy for children – Igráček. It also introduces certain options of product promotion as a project based solution. It is divided into three chapters. Marketing communication mix of the specific product - Igráček is performed on the basis of summary of available theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w6zc6/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček