Mediální reklamní kampaň produktu – Bc. Kateřina Cmuntová
Bc. Kateřina Cmuntová
Master's thesis
Mediální reklamní kampaň produktu
Media advertising campaign of a specific product
Anotácia:
Diplomová práce rozebírá jednotlivé kroky k přípravě mediální reklamní kampaně produktu, kterou je tradiční hračka pro děti Igráček. Dále představuje možnosti propagace produktu jako projektové řešení. Je rozdělena do tří kapitol. Rozpracování marketingového komunikačního mixu konkrétního produktu Igráček je provedeno na základě sumarizace dostupných teoretických informací, týkajících se využití a …viacAbstract:
The diploma thesis analyzes particular steps in order to prepare media advertising campaign of the product, which is a traditional toy for children – Igráček. It also introduces certain options of product promotion as a project based solution. It is divided into three chapters. Marketing communication mix of the specific product - Igráček is performed on the basis of summary of available theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w6zc6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2016
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček