První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga – Kateřina MATUŠINSKÁ, DiS.
Kateřina MATUŠINSKÁ, DiS.
Bakalářská práce
První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga
First aid in the context of the profession of a special needs teacher
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o znalostech a zkušenostech školních speciálních pedagogů ve vztahu k poskytování první pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami i bez nich. Práce se dělí na dvě části - část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je na základě odborných zdrojů přiblížit profesi školního speciálního pedagoga, pojem první pomoci a také téma první pomoci na základních …víceAbstract:
The object of this bachelor's thesis is to discuss the knowledge and experience of school special pedagogues in relation to providing first aid to pupils either with or without special educational needs. The work is divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The aim of the theoretical part is, on the basis of relevant sources, to introduce the profession of a school special pedagogue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Vavrušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATUŠINSKÁ, Kateřina. První pomoc v kontextu profese speciálního pedagoga. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ