Bc. Miroslav Gajda

Diplomová práce

Systém podpory spolupráce se zákazníkem (CRM) pro malé firmy

CRM system for small firms
Anotace:
Tento dokument se zabývá postupem při návrhu a realizaci informačního systému pro podporu operativního CRM. Hlavní vlastností systému je jeho snadná rozšiřitelnost, které spočívá v tom, že je možné za provozu systému měnit schéma databáze přidáváním a změnou atributů i entit.
Abstract:
This document deals with design and implemntation of an information system for operational CRM. The main system's feature is its extensibility which is based on possibility to change database schema during system's performance by adding and changing attributes and entities.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
  • Vedoucí: prof. RNDr. Jaroslav Král, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky