Školní web - obsahová analýza a tvorba – Alžběta VACULÍKOVÁ
Alžběta VACULÍKOVÁ
Bakalářská práce
Školní web - obsahová analýza a tvorba
School web - content analysis and creating
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza tvorby a obsahu školního webu. Práce představuje důvody k vytvoření školního webu a očekávání uživatelů webových stránek, popisuje pravidla tvorby kvalitního školního webu a vymezuje základní sekce školních webových stránek a jejich obsahovou náplň. Zabývá se také vyhodnocením a srovnáním struktury a obsahové náplně vybraných školních webů.Abstract:
The subject of this thesis is content analysis and creation of school web. Thesis presents the reasons for creation of a school websites and expectations of web users, describes the rules for creating a quality school website and defines basic section of school websites and their content. It also deals with evaluating and comparing structure and content of selected school websites.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Jiří Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACULÍKOVÁ, Alžběta. Školní web - obsahová analýza a tvorba. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Matematika se zaměřením na vzdělávání a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová
Název
Vložil
Vloženo
Práva